SOCIAL MEDIA MARKETING
Uključuje budžet za sponzorisanje od 100 KM
Uključuje budžet za sponzorisanje od 190 KM
Short Video Post
podrazumijeva kratku video reklamu koja kroz jednostavnu animaciju promovira određeni proizvod i uslugu. Traje obično do 10sec i prati je muzička podloga. Uz objavu je uključen i tzv. „content writing“ odnosno pisanje odgovarajućeg reklamnog teksta.
Standard Video Post
podrazumjeva uobičajenu video reklamu, koja može prezentirati više proizvoda, uslugu, ambijent ili nešto drugo, kroz kratke video sekvence montirane u jednu cijelinu. Naravno, uz objavu je uključen i tzv. „content writing“ odnosno pisanje odgovarajućeg reklamnog teksta.
Voiceover Video Post
podrazumijeva autorsku video reklamu, dakle od ideje, izrade scenarija i teksta, do implementacije glasovne pratnje te titlova koji će pratiti istu. Ovo su najbitniji parametri za uspješne video „Reels“ reklame za društvene mreže, Faceook, Instagram i TikTok. Za voiceover video reklame između ostalog koristićemo i glasovnu pratnju jednog od najpoznatijih glasova u BiH, Almir Hadzajlić – Labud, čiji se glas mogao čuti u reklamama za Orbit, Airways, Porche, Telemach, Grand Kafa, najave filmskih blockbustera i mnogim drugim.
True-Photo Post
je u biti autentična fotografija koju ćemo u većini slučajevi mi praviti na licu mjesta, te od nje praviti objavu za društvene mreže. Naravno, fotografija podrazumijeva i određene grafičke intervencije te uz objavu je uključen i tzv. „content writing“ odnosno pisanje odgovarajućeg reklamnog teksta.
Designed-Photo Post
prestavlja autentičnu fotografiju koju ćemo uglavnom mi raditi na licu mjesta, a koja će sadržavati sliku produkta, usluge, atmosfere, situacije i sl. implementirano na grafički dizajniranoj objavi. Naravno, uz dizajniranu objavu uključen je i tzv. „content writing“ odnosno pisanje odgovarajućeg reklamnog teksta.